Błędne i niekompletne dane teleadresowe klientów w systemie CRM są zmorą niejednej firmy. Brak jakichkolwiek działań w kierunku poprawy ich jakości powoduje wiele problemów:
- Niezadowolenie lub utratę klientów
- Zwiększenie kosztów zakupu czy utrzymania systemu CRM, baz danych
- Utracone możliwości sprzedażowe
- Obniżone ROI kampanii marketingowych
Z systemem dataquality.pl możesz szybko i tanio poprawić jakość danych o klientach oraz wzbogacić je o dodatkowe informacje. W przypadku zaawansowanych projektów oferujemy usługi doświadczonych konsultantów.
Funkcjonalność poprawy jakości danych obejmuje:
- Ujednolicenie zapisu danych adresowych (np. poprawa literówek w nazwach ulic)
- Uzupełnienie danych o brakujące informacje (np. dopisanie kodów pocztowych, geokodowanie)
- Sprawdzenie poprawności danych (m.in. numerów NIP i PESEL, formatów telefonów itd.)
- Deduplikację powtarzających się wpisów (kiedy np. 1 osoba występuje w bazie dwukrotnie)
Proces poprawiania jakości danych w dataquality.pl
Korzystanie z systemu jest bardzo proste:
- Wysyłasz plik (CSV lub TXT) na bezpieczny serwer
- Wybierasz rodzaj operacji na danych, które chcesz wykonać
- Pobierasz gotowy plik z wyczyszczonymi danymi
Możesz również zintegrować swój system CRM z naszym API i w pełni zautomatyzować proces
Korzyści z posiadania wysokiej jakości danych
- Zwiększenie skuteczności kampanii marketingowych oraz obniżenie ich kosztów
- Zwiększenie satysfakcji i lojalności klientów oraz obniżenie ryzyka ich przejścia do konkurencji
- Poprawa jakości bazy leadów
- Zmniejszenie ilości błędnie przesłanych materiałów reklamowych
- Możliwość systematycznego gromadzenia wiedzy o kliencie