Błędne i niekompletne dane teleadresowe klientów w systemie CRM są zmorą niejednej firmy. Brak jakichkolwiek działań w kierunku poprawy ich jakości powoduje wiele problemów:

  • Niezadowolenie lub utratę klientów
  • Zwiększenie kosztów zakupu czy utrzymania systemu CRM, baz danych
  • Utracone możliwości sprzedażowe
  • Obniżone ROI kampanii marketingowych

Z systemem dataquality.pl możesz szybko i tanio poprawić jakość danych o klientach oraz wzbogacić je o dodatkowe informacje. W przypadku zaawansowanych projektów oferujemy usługi doświadczonych konsultantów.

Funkcjonalność poprawy jakości danych obejmuje:

  • Ujednolicenie zapisu danych adresowych (np. poprawa literówek w nazwach ulic)
  • Uzupełnienie danych o brakujące informacje (np. dopisanie kodów pocztowych, geokodowanie)
  • Sprawdzenie poprawności danych (m.in. numerów NIP i PESEL, formatów telefonów itd.)
  • Deduplikację powtarzających się wpisów (kiedy np. 1 osoba występuje w bazie dwukrotnie)

 

Proces poprawiania jakości danych w dataquality.pl

Korzystanie z systemu jest bardzo proste:

  1. Wysyłasz plik (CSV lub TXT) na bezpieczny serwer
  2. Wybierasz rodzaj operacji na danych, które chcesz wykonać
  3. Pobierasz gotowy plik z wyczyszczonymi danymi

Testuj aplikację on-line

Możesz również zintegrować swój system CRM z naszym API i w pełni zautomatyzować proces

 

Korzyści z posiadania wysokiej jakości danych

  • Zwiększenie skuteczności kampanii marketingowych oraz obniżenie ich kosztów
  • Zwiększenie satysfakcji i lojalności klientów oraz obniżenie ryzyka ich przejścia do konkurencji
  • Poprawa jakości bazy leadów
  • Zmniejszenie ilości błędnie przesłanych materiałów reklamowych
  • Możliwość systematycznego gromadzenia wiedzy o kliencie