Usługa z zakresu marketingu bezpośredniego, w wyniku której zwracana jest lista adresów sprofilowanych odbiorców Twojej kampanii marketingowej lub innego działania sprzedażowego. Z dużym prawdopodobieństwem zyskasz nowych klientów jeśli wyślesz pod te adresy przesyłki marketingowe lub odwiedzą je Twoi przedstawiciele handlowi.

Podaj Nam cechy idealnego klienta, a my zwrócimy Ci listę adresów pod którymi na niego trafisz.

KORZYŚCI:

  • Znaczne zmniejszenie kosztów marketingowych
    Dzięki naszej usłudze nie musisz dostarczać przesyłek/ulotek pod wszystkie punkty adresowe na danym obszarze, a jedynie w te miejsca, w których mieszkają Twoi potencjalni nowi klienci. W związku z tym koszty wydruku i wysłania materiałów marketingowych, bądź wysłania przedstawicieli handlowych znacznie spadają!
  • Zwiększenie przychodów z kampanii marketingowej
    Dzięki dotarciu tylko pod adresy sprofilowanych potencjalnych klientów Twoje przychody wzrastają! Postaw na jakość zamiast na ilość.
  • Otrzymujesz baza adresową, którą możesz wykorzystać w innych działaniach Twojej firmy

W ramach usługi sprofilujemy klientów na podstawie dostarczonych przez Ciebie danych.
Możemy też skorzystać z katalogu standardowych cech: liczba, wiek i płeć osób, wielkość miasta, położenie w danej gminie, powiecie, województwie, kodzie pocztowym, rodzaj budynku (jednorodzinny/wielorodzinny), liczba mieszkań w budynku, liczba zarejestrowanych działalności gospodarczych w budynku, odległość od lokalizacji Twojej firmy lub placówek konkurencji, odległość od obiektów różnych rodzajów (przystanki komunikacji miejskiej, parki, szkoły, przedszkola, banki, sklepy itd.). Opcja łączona też jest możliwa – do każdego zlecenia podchodzimy indywidualnie!

Nie wiesz jak określić cechy Twojej grupy docelowej – skontaktuj się z nami, pomożemy Ci w tym zadaniu!

Chcesz zobaczyć adresy sprofilowanych klientów na mapie i na tej podstawie zaplanować pracę przedstawicieli handlowych – nic prostszego! Przygotujemy dla Ciebie odpowiedni plik w formacie gotowym do wyświetlenia na mapie.

ZAMÓW KONTAKT

USE CASE – salon kosmetyczny

W Warszawie w dzielnicy Mokotów powstał nowy salon kosmetyczny dla kobiet. W ramach kampanii marketingowej właściciel robi wysyłkę marketingową, na którą składają się: próbka kosmetyku i ulotka przedstawiająca usługi salonu.
Korzystając ze standardowego podejścia – wysyłki pod wszystkie adresy w dzielnicy – właściciel salonu musi wysłać 128,5 tys. przesyłek!!!

Nasze rozwiązanie

Dzięki naszej usłudze liczba przesyłek może być znacznie zmniejszona (w zależności od profilu klienta) przy jednoczesnym zwiększeniu zasięgu przestrzennego kampanii.

Profil klienta mógłby być następujący:
Kobieta w wieku 25-65 lat, mieszkająca w odległości 1,5 km od nowego salonu kosmetycznego lub 300 m od stacji metra położonych w dzielnicy Mokotów lub sąsiednich dzielnicach.

Dzięki zastosowaniu naszej usługi liczba przesyłek zmniejszy się do 88 tys. co oznacza, że koszty kampanii marketingowej spadną o ponad 30%!!! Przy jednoczesnym zwiększeniu zasięgu przestrzennego kampanii marketingowej, skierowanej do optymalnej grupy docelowej.

geokodowanieRys. Wizualizacja adresów sprofilowanych klientów wraz z fragmentem bazy danych adresowych. Źródło danych podkładowych: openstreetmap.org

Skontaktuj się z nami za pomocą poniższego przycisku: 

ZAMÓW KONTAKT